אוטולי - חוות דעת לרכב שלך
האתר שמביא לכם חוות דעת על הרכב הבא שלך - כאן תמצאו את כל המידע שחשוב לקניית הרכב הבא שלכם!

מימון לרכב


את המדריך למימון רכב יש לקרוא לאחר שכבר מצאתם את המכונית שאותה אתם מעוניינים לקנות. רכישת רכב היא מההוצאות הגדולות ביותר שיש לכל אחד מאיתנו. חלקם הגדול של הנהגים אינם מסוגלים לממן את רכישת הרכב באמצעות כסף נזיל שיש ברשותם, ולכן שוק הרכב מציע מגוון רחב של אפשרויות מימון, שחשוב להכיר אותם בדרך להגשמת החלום.

 

 

בין אם מדובר במימון לרכב חדש או במימון לרכב יד שניה, באופן עקרוני ישנם שני סוגי מימון עיקריים לרכב, שלכל אחד מהם ישנם יתרונות וחסרונות:

  • מימון בנקאי – במימון בנקאי הבנקים הם אלה שנותנים את ההלוואה. בדומה לכל הלוואה בנקאית, הבנק ייתן את הכסף תמורת ריבית מסויימת להחזר. במקרים רבים הבנק יבקש גם לשעבד את הרכב לטובתו, עד גמר החזר ההלוואה. ישנם כמה יתרונות בסוג מימון שכזה. הראשון, שהוא אינו מוגבל לחברות מסויימות או לדגמי רכבים מסויימים. כלומר, אין צורך לקנות רק את הדגמים שחברת הליסינג מחזיקה, או שאין צורך לרכוש רכב ישירות מיבואן. שנית, ניתן לקבל מימון בנקאי לרכישת רכב, גם כאשר תרצו לרכוש רכב מאדם פרטי. שלישית, אם החלטתם לקחת את ההלוואה לרכב מהבנק שאיתו אתם עובדים, סביר להניח שתהנו מתנאים מועדפים ואולי אף מפריסה ארוכה יותר, ואולי אף תוכלו לשעבד נכסים אחרים שלכם (כגון קופות וכדומה) במקום שיעבוד הרכב. החיסרון הגדול בלקיחת מימון מהבנק, הוא שלעיתים הוא יכול לתקוע לכם את האשראי.

    מעוניין לרכוש רכב?

    השאר פרטים ונחזור אליך מיד עם הצעת שלא תוכל לסרב לה

     

    • מימון חוץ בנקאי – מימון חוץ בנקאי לקנית רכב, הוא מימון שניתן ע"י מס' גופים שאינם בנקים, לדוגמא – חברות ליסינג, חברות כרטיסי אשראי וחברות מימוניות למינהן. בדומה למימון הבנקאי, גם במקרה הזה חברת המימון יעניקו לכם הלוואה בתמורה לריבית מסויימת. כצעד ראשון, חברת המימון תבקש לבדוק את יכולת ההחזר שלכם אל מול הבנק. היתרונות למימון חוץ בנקאי ברורים. ראשית, חברות המימון מעניקות גמישות רחבה יותר במסלולי ההחזרים. שנית, ההלוואה שלקחתם מחברת המימון, אינה משפיעה בשום צורה על מסגרת האשראי שלכם בבנק.

     

    Car-Finance

     

     

    ישנם שני מסלולים שגופים אלה יבחרו להלוואה:

    • מסלול ללא שיעבוד הרכב – בעיקר מדובר בהלוואות נמוכות יחסית. במקרים הללו, ולאחר בדיקה של יכולת ההחזר שלכם, גם הבנקים וגם חברות המימון/ליסינג, ייתכן שיעניקו לכם הלוואה ללא שיעבוד.

    מסלול עם שיעבוד הרכב – מסלול השיעבוד הוא המסלול המועדף על הבנקין וחברות המימון/ליסינג. במסלו זה הם מפחיתים למינימום את הסיכון שלהם להלוואה, בכך שחל שיעבוד על הרכב, במידה ולא עמדתם במסלולי ההחזרים.

     

     

      ייעוץ בקניית רכב