אוטולי - חוות דעת לרכב שלך
האתר שמביא לכם חוות דעת על הרכב הבא שלך - כאן תמצאו את כל המידע שחשוב לקניית הרכב הבא שלכם!

יש לכם מיליון שקל? מתיחת פנים למרצדס S קלאס.

ספינת הדגל של היצרן הגרמני נמתחת. הדור השישי החל להימכר בארץ בשנת 2013, מתיחת הפנים הוצגה באירופה לפני כמה חודשים, ואלינו הנמתחת היקרה מגיעה בימים אלה. מרצדס S  קלאס היא מכונית הפאר הפופולארית בארץ נכון לכתיבת שורות אלה (השאירה מאחור את האאודי A8  וב.מ.וו סדרה 7), וכוונת כלמוביל היא להמשיך את המומנטום מאחור.

אז מה על הפרק?

עיצוב

ויזואלית, אין שינויים דרמטיים, והשינויים הם בעיקר תוך כדי תהליכים אבולוציוניים של הדגם. החזית שינתה קצת את פניה והפכה לצעירה ומושכת יותר, בנוסף ליחידת לד חדשה ויעלה.ישנם אפילו שיאמרו שהיא קצת דומה יותר למרצדס E קלאס.

mercedes-S-Class.6.gen.fl

מנוע ותיבת הילוכים

השינוי המשמעותי ביותר מגיע בגזרת מערכת ההנעה, שדגם ה – 500S נפרד ממנוע ה – V8 בנפח 4.7 ל' בנזין, ומקבל מנוע V6 בנפח 3.0 ל' כפול מגדשי טורבו בנוסף למגדש חשמלי. האחרון ניזון ממערכת חשמל 48 וולט. אם זה לא מספיק, הטנק הגרמני מצוייד גם במנוע חשמלי קטן בנפח 20 כ"ס לטובת יציאה במקום וויתור על מערכת "עצור וסע" (בינינו, אם אתם משלמים מיליון שקל, לא מתאים שהמזגן יפסיק לפעול בכל עצירה). סך כל ההספק עומד על 435 כ"ס. תיבה אוטומטי בעלת 9 הילוכים שמעבירה את כל הכוח לגלגלים האחוריים, סוגרת יחידת הנעה מטורפת שמעיפה את ה – S  קלאס ב – 4.8 שניות מ – 0 ל  – 100 קמ"ש.

mercedes-S-Class.6.gen.fl.1

בהמשך השנה יגיעו דגמי מנוע חדשים כמו ה – S560 המצויד במנוע 4.0 ל' V8, בעל הספק של 469 כ"ס ומומנט עוקר הרים של 71 קג"מ. אגב, במקרה הזה מדובר בהנעה כפולה.

ואם זה לא מספיק לכם, תמתינו למרצדס S63 AMG, שאמנם מסתפקת באותו נפח מנוע, אך מספקת נתונים קיצוניים של 612 כ"ס, המומנט של 91.7 קג"מ, וגמיעה של 3.5 שנ' מ – 0 ל – 100 קמ"ש.

mercedes-S-Class.6.gen.fl.2

בטיחות

שלל מערכות הבטיחות שה – S  קלאס מציעה הוא בלתי נגמר, חלקו הופך את המכונית לחצי אוטונומית. לא נלאה אתכם בכל הרשימה, רק נזכיר את סקרת השיוט האדפטיבית שיודעת לעקוב אחרי המכונית שלפניך, תוך כדי התאמה לתנאי דרך נוספים כמו עיקולים, עקיפה אוטונומית ועוד.

תא נוסעים ואבזור

גם כאן קצרה היריעה מלהריע ולהולל את תא הנוסעים. לא נזכיר את הפאר וההדר, ושלל מערכות הפינוק, רק נאמר כי ה – S  קלאס החדשה כבר יודעת להתאים את האווירה בתא לפי מצב הרוח של היושבים בו, בין היתר ע"י התאמת התאורה, בחירת המוזיקה, אופן העיסוי במושב ועוד.

mercedes-S-Class.6.gen.fl.4

מחיר

החל מ – 1,050,000 ₪ ועד 1,550,000 ₪ לגרסת ה – AMG.

המאייבך לא מתומחר נכון לכתיבת שורות אלה.

mercedes-S-Class.6.gen.fl.3

    ייעוץ בקניית רכב