אוטולי - חוות דעת לרכב שלך
האתר שמביא לכם חוות דעת על הרכב הבא שלך - כאן תמצאו את כל המידע שחשוב לקניית הרכב הבא שלכם!

הונדה סיויק האצ'בק

הונדה סיוויק חדשה לחלוטין – אצלנו החל מימים אלו – אמצע 2017 / דורון כהן

הדגם החדש כולל שלל מערכות בטיחות ובהן מערכת המשתלטת על ההגה כשהרכב סוטה מנתיב הנסיעה

גדולה, מרווחת וטובה יותר לאין שיעור!

הסיוויק החדשה נפרדת ממנוע ה- 1.8 ליטר ותיבת החמישה הילוכים ובמקומם –  שני מנועי טורבו חדשים, 1.0 ליטר 129 כ"ס ו – 1.5 ליטר 182 כ"ס, ובתיבת הילוכים CVT רציפה.

החבילה הבסיסית כוללת מנוע 1.0 ל' טורבו 3 צילינדרים עם הספק מרבי של 129 כ"ס ב-5,500 סל"ד ו-20.9 קג"מ הזמינים מ-2,250 סל"ד (17.2 קג"מ מושגים כבר ב-1,850 סל"ד).

בקטגוריה העליונה יותר, מותקן מנוע ה-1.5 ל' טורבו, שלו תפוקה מרבית של 182 כ"ס ב-5,500 סל"ד ו-25 קג"מ המושגים כבר ב-1,900 סל"ד.

המנועים משודכים  לתיבה רציפה עם 7 הילוכים קבועים מראש, או לחילופין לתיבת 6 הילוכים ידנית.

גולת הכותרת או מקור גאוותה של הסיוויק החדשה הינן מערכות בטיחות עשירות לקטגוריית רכבים זו.

המערכות כוללות סיוע לבלימה, התראה מפני קרבה לרכב מלפנים ומערכת המסייעת למכונית ו"משתלטת" על ההגה כאשר הסיוויק סוטה מנתיב הנסיעה.

כמו כן, לסיוויק בקרת שיוט אדפטיבית, שמטרתה לבדוק את מרחק המכונית מן הרכב שלפנים כמו גם מתאימה את מהירות הסיוויק למהירות הרכב שלפניה.

כאמור, הסיוויק האצ'בק 2017 היא מכונית חדשה, המבוססת פלטפורמה הקשיחה בלמעלה מ –  50% מזו של הדגם היוצא, ולמרות הגידול במידות הדגם, היא קלה יותר בכ–  16% מהדגם הקודם.

הסיוויק האצ'בק החדשה מבוססת על פלטפורמה חדשה ולמרות הגידול המשמעותי במידות הדגם, עם אורך של 4,497 מ"מ, רוחב של 1,800 מ"מ, גובה של 1,421 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,700 מ"מ, היא קלה יותר בכ – 16 ק”ג מהדגם היוצא.

נפח תא המטען בדגם גדול יותר מזה של הדגם היוצא ועומד על 420 ליטר או 478 ליטר בדגמים המאובזרים יותר המצוידים ברצפת מטען (64 ליטר).

אבזור ובטיחות:

תא הנוסעים החדש מרווח, טכנולוגי ואיכותי, תוך הדגשת בידוד רעשים משופר "מוביל בקטגוריה" ,ספורטיבית והבטחה להנאה מנהיגה.

ברשימת האבזור של הדגם (כסטנדרט או כאופציה) ניתן למצוא תאורה ראשית בטכנולוגיית LED, משטח טעינה אלחוטי למכשירים סלולריים, מערכת מולטימדיה מתקדמת (Honda Connect-2) עם מסך IPS בגודל "7, חיישני חנייה קדמיים ואחוריים, קישוריות מורחבת למכשירים סלולריים באמצעות אפל קאר-פליי ואנדרואיד אוטו, כולל תפעול קולי באמצעות SIRI שימוש במפות גוגל ועוד. ברמות האבזור הגבוהות יותר ניתן למצוא מערכת שמע משודרגת עם 11 רמקולים, כניסה והתנעה ללא מפתח, ריפודי עור, חלון גג חשמלי ועוד.

בנוסף לכך, הדגם מצויד במערכת לניטור עצמים בשטח מת, כולל תנועה חוצה מאחור, ומצלמה אחורית.

עיצוב:

העיצוב החיצוני אגרסיבי משהו, תא הנוסעים עוצב מחדש, עם לוח מחוונים דיגיטאלי. הונדה מצהירה על שיפור באיכות החומרים, ומציעה גם מסך מגע בגודל "7 עם אפשרות צימוד ל-Apple CarPlay ו-Android Auto.

מחירים ומתחרים:

מחיר: 132 אלף שקל

מתחרים: פולקסווגן גולף, מאזדה 3, פיז'ו 308, טויוטה אוריס

NUM3
NUM4
NUM3
NUM4
NUM3
NUM4
NUM3
NUM4
פופולארי

    ייעוץ בקניית רכב

    אלבר
    אוויס
    באדגט
    אלדן
    הרץ
    שלמה סיקסט