אוטולי - חוות דעת לרכב שלך
האתר שמביא לכם חוות דעת על הרכב הבא שלך - כאן תמצאו את כל המידע שחשוב לקניית הרכב הבא שלכם!

ליסינג פרטי

מהו ליסינג פרטי:

מהו ליסינג פרטי – ליסינג פרטי הינה שיטה פופולארית להחכרת רכב מחברת הליסינג. פירוש הדבר הוא שהלקוח יכול לחתום על חוזה התקשרות לזמן מוגבל (בין 24 ל – 36 חודשים בד"כ), שבתקופה זו הרכב הוא יעשה שימוש ברכב כאילו הוא היה הבעלים, אך בכל התקופה הזו הרכב עדיין יירשם על שם חברת הליסינג.

היום ניתן לרכוש את רוב הדגמים שמוצעים בארץ באמצעות חברת ליסינג.

 

lissing

יונדאי – מלכת הליסינג

 

איך עובד ליסינג פרטי?

ישנם כמה מסלולים קלאסיים שחברות הליסינג מציעות, אך העיקרון בכולם הוא זהה. הלקוח מתבקש לשלם מקדמה על הרכב בשיעור אחוז מסויים ממחיר הרכב (כיום חברות הליסינג מאוד גמישות עם גובה המקדמה). כמובן שככל שגובה המקדמה יהיה גבוה יותר, כך הלקוח יידרש לשלם החזרים חודשיים נמוכים יותר.

לאחר ששולמה המקדמה, מתחילה תקופת ההתקשרות (שכאמור נעה בין שנתיים לשלוש), שבהן הלקוח משלם בכל חודש סכום מסוים שנקבע מראש. בתום תקופת ההתקשרות, הלקוח כבר שילם מחצית מערך הרכב, ובשלב זה עומדות בפניו כמה אפשרויות:

  • אפשרות ראשונה – לשלם את יתרת ערך הרכב (50% שנותרו) ולקבל בעלות מלאה על הרכב.
  • אפשרות שניה – להחזיר את הרכב ללא תמורה ולסיים את עסקת ההתקשרות.
  • אפשרות שלישית – עסקת התקשרות חדשה לרכב חדש. במידה ובתום תקופת ההתקשרות הראשונה החלטתם לשדרג את הרכב, אזי תעמוד לזכותכם יתרת זכות שתהיה שוות ערך לשווי מחירון הרכב ביום העסקה, פחות הסכום שנותר לכם לשלם על העסקה הקודמת. לשם הדוגמא, נניח ששווי הרכב הראשון היה 100,000 ₪, ובתום 3 שנים שילמתם מחצית מסכום זה (מקדמה + תשלומים), ומחיר המחירון של הרכב בתום 3 השנים היה 70,000 ₪, אזי תעמוד לזכותכם יתרה לעסקה הבאה של 20,000 ₪.

    מעוניין לרכוש רכב?

    השאר פרטים ונחזור אליך מיד עם הצעת שלא תוכל לסרב לה

     

     

    קניית רכבים משומשים בליסינג – בשנים האחרונות חברות הליסינג מציעות עסקות ליסינג גם לרכבים משומשים. לרוב מדובר ברכבים בני שנתיים-שלוש, שסיימו מחזור ליסינג ראשון, ועוברים למחזור ליסינג שני כרכבים יד שניה.

     

    ליסינג פרטי תפעולי – האם יש דבר כזה? בהחלט! בשנים האחרונות חברות הליסינג הרחיבו את סל השירותים לרוכש הפרטי, וכיום מוצעות חבילות התקשרות שכוללות מאפיינים תפעוליים שעד כה היו נחלתן של ציי רכב. בין שאר החבילות המוצעות בעסקת ליסינג פרטי תפעולי, ניתן לכלול את רישוי הרכב, ביטוח, דלק, טיפולים ועוד.

     

    מחירון ליסינג פרטי – אין מחירון מוגדר לליסינג פרטי. כמובן שמחירון הרכב כפי שהוא בא לידי ביטוי במחירון לוי יצחק, משמש בסיס לעיסקאות, אך בהחלט ייתכן שיהיה שוני מסוים בין חברה לחברה, ברכב מסוים.

     

      ייעוץ בקניית רכב