אוטולי - חוות דעת לרכב שלך
האתר שמביא לכם חוות דעת על הרכב הבא שלך - כאן תמצאו את כל המידע שחשוב לקניית הרכב הבא שלכם!

הונדה CRV

כללי – הדור הרביעי של רכב הפנאי של הונדה הוצג לראשונה בדצמבר 2011 אך החל להימכר כמודל 2012 ראשית בארה"ב ולאחר מכן באירופה. אלינו הגיע הונדה  CRV בתחילת 2013. מבחינת המידות ה – CRV שומר על מידות דומות לדגם היוצא דבר שאינו אופייני לשוק הרכב.

מנוע תיבת הילוכים וביצועים –  הונדה CRV משווק בארץ בגרסת מנוע בודדת בנפח 2.0 ל' שיודע להפיק כ – 155 כ"ס ומומנט של 19.5 קג"מ. מדובר מנוע זהה שמשמש את גרסת הבסיס בהונדה אקורד. מנוע זה משודך לשתי תיבת הילוכים – ידנית בעלת 6 הילוכים (10 שנ' מ – 0 ל – 100 קמ"ש ומהירות מירבית של 190 קמ"ש) ואוטומטית-טיפטרוניק בעלת 5 הילוכים (12.3 שנ' מ – 0 ל – 100 קמ"ש ומהירות מירבית של 182 קמ"ש). התיבה הידנית נמכרת רק בגרסת ההנעה 4X2 בעוד שהגרסאות האוטומטיות משודכות להנעה הכפולה בלבד. אגב ההנעה הכפולה ב – CRV היא קבועה לכל ארבעת הגלגלים. השילוב של המנוע ותיבת ההילוכים האוטומטית עם המרכב הכבד יחסית מייצר ביצועים סבירים ולא יותר מכך ביחס למתחרים אחרים בקטגוריה . תיבת ההילוכים פועלת בצורה חלקה אך אינה מעודדת נהיגה אגרסיבית ומעלה הילוכים בצורה מהירה מידי.

צריכת דלק – צריכת הדלק בהונדה CRV טובה יחסית . צריכת הדלק הממוצעת בתיבת ההילוכים הידנית עומדת על 13.8 ק"מ/ל' בממוצע עפ"י הצהרת היצרן בעוד שהצריכה האמיתית תעמוד על 12.5 ק"מ/ל' בערך. לגבי התיבה האוטומטית הרבה בזכות העובדה שהיא מעבירה להילוכים הגבוהים מהר מידי היא מציגה צריכת דלק לא רעה בטח ביחס למתחרות – 13.3 ק"מ/ל' בממוצע  עפ"י נתוני היצרן. בחיים האמיתיים תהיה צריכת הדלק 11 ק"מ/ל' בממוצע.

עיצוב – העיצוב של הונדה CRV מאוד סולידי. היא לא מלכת היופי ולא תסובב ראשים אחריה אך מדובר בהחלט ברכב נאה. הגריל הכסוף בחזית הרכב ונורות הלד שמסביב לפנסים מוסיפים לחזות המודרנית. דווקא מהפרופיל ה – CRV דומה יותר למיניואן מאשר לרכב פנאי.

בטיחות – 5 כוכבי בטיחות במבחני הריסוק של EuroNcap, מקבל ההונדה CRV עם ציון גבוה של 93% בהגנה על מבוגרים ו – 74% על ילדים. ה – CRV מצויד ב – 6 כריות אוויר מערכות עזר לבלימה חיישני לחץ אוויר ועוד.

תא נוסעים, תא מטען ואבזור – ה – CRV נהנה ממרווח פנימי גדול ויכול להכיל 3 נוסעים מאחור בקלות. איכות ההרכבה טובה אך הגוון השחור שולט בתא הנוסעים והפלסטיקים לא נעימים למגע. נפח תא המטען גדול מאוד ועומד על 589 ל' (1627 ל' עם מושבים אחוריים מקופלים). מבחינת האבזור ישנן 3 רמות. הבסיסית ביותר מספקת בקרת אקלים דו אזורית מערכת שמע עם כניסות שנשלטת מההגה וחישוקים קלים. כדי לקבל פינוקים נוספים כגון הגה מצופה עור חיישני תאורה מצלמת רוורס ועוד המחיר יצפין עוד ועוד.

נוחות והתנהגות נסיעה – בדומה לעיצוב גם בסעיף זה הונדה CRV שומר על סולידיות. השילוב של מרכב גבוה ומתלים רכבים מבטיח הנאה מאוד מוגבלת בנהיגה. זה לא יפריע לנהג הממוצע שייסע להנאתו בעיר זה אפילו יתגמל אותו בנוחות נסיעה שתגהץ בצורה נעימה את רוב מפגעי הכביש בעיר אך ה – CRV בהחלט לא תעודד אותך לקחת אותה לקצה. בשטח המצב גרוע יותר. למרות ההנעה הכפולה (רוב הזמן ההנעה מתבצעת בגלגלים הקדמיים) ומערכת בקרת נסיעה במדרון עם מרחב גחון של 16.5 ס"מ בהונדה CRV אין לכם באמת מה לחפש בשטח ואנו מציעים שלא תרדו מהשבילים הרגועים.

רכבים מתחרים – ג'יפ קומפאס טויוטה ראב 4 יונדאי IX35 מאזדה CX5 מיצובישי אאוטלנדר ניסאן קשקאי סובארו XV סובארו פורסטר פורד קוגה פיג'ו 3008 קיה ספורטז' שברולט קפטיבה ספורט

מחיר – 169,000 ש"ח לגרסת 2.0 ל' 4X2 Comfort ועד 250,000 ש"ח לגרסת 2.0 ל' 4X4 Executive.

NUM3
NUM4
NUM3
NUM4
NUM3
NUM4
פופולארי

    ייעוץ בקניית רכב

    אלבר
    אוויס
    באדגט
    אלדן
    הרץ
    שלמה סיקסט