אוטולי - חוות דעת לרכב שלך
האתר שמביא לכם חוות דעת על הרכב הבא שלך - כאן תמצאו את כל המידע שחשוב לקניית הרכב הבא שלכם!

פולקסווגן גולף

כללי – פולקסווגן גולף, המשפחתית הקומפקטית של היצרן הגרמני, סופרת כבר שבעה דורות. הדור השביעי הוצג לראשונה בשלהי 2012 בתערוכת הרכב הבינלאומית של פאריז. הגולף עושה שימוש בפלטפורמה הגנרית של הקונצרן, שנקראת MQB, ונמצאת בשימוש של הדור השלישי באאודי A3, סיאט לאון וסקודה אוקטביה.השינוי האבולוציוני של פולקסווגן גולף תמיד היה קטן בין דור לדור, וכך גם בדור השביעי, שהוא סה"כ המשך מוצלח וטוב של הדור הקודם. כמו תמיד, הגולף משדרת נינוחות בוגרת לצד איכות גרמנית, בנוסף לעובדה שמחיר גרסת ה – 1.4 צנח פלאים, היינו מצפים לראות יותר גולפים על כבישי הארץ, למרות שהיא אינה נמכרת ע"י חברות הליסינג.

מנוע תיבת הילוכים וביצועים –  מה לא נאמר על מנועי הטורבו בנזין קטני הנפח של פולקסווגן. אז גם במקרה הזה, יחידות ההנעה פשוט מצויינות. גרסת הבסיס בנפח 1.2 ל' מוגדשת ומפיקה 105 כ"ס ו – 17.8 קג"מ מומנט (תאוצה 0 – 100 קמ"ש – 10.2 שנ). גרסת הביניים בנפח 1.4 ל' מוגדשת, עם 125 כ"ס ומומנט של 20.5 קג"מ (9.1 שנ' מ – 0 ל – 100 קמ"ש), והגרסה הבכירה, גם היא בנפח 1.4 ל' מוגדשים, שמפיקה 150 כ"ס ומומנט בשרני של 150 כ"ס (8.2 שנ' מ – 0 ל – 100 קמ"ש). שלושת גרסאות המנוע משודכות לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים בעלת 7 יחסי העברה. כל גרסאות ההנאה מצויינות, בעלת יתרון טכנולוגי על מנוע 1.6 יפני/קוריאני שיש בשוק, תיבת ההילוכים מעבירה את הכוח מהמנוע בצורה טובה וחלקה. בקיצור, תענוג.

צריכת דלק פולקסווגן גולף – טכנולוגיית מנועי הטורבו בנזין קטני הנפח של פולקסווגן, בשילוב עם מערכת "עצור וסע" ודיאטת רצח שפולקסווגן גולף עברה, צריכת דלק מצויינת. הצריכה הממוצעת המוצהרת של שני דגמי ה – 1.4 ל' (125 ו – 150 כ"ס), היא 20 ק"מ/ל'. בחיים האמיתיים זה שווה זה שווה ערך ל – 15 ק"מ לליטר. מצויין!

עיצוב –  אין חדש תחת השמש בכל הקשור לעיצוב החיצוני של הגולף. הדור השביעי הוא המשך אבולוציוני של הדור השישי, עם נגיעות קטנות כאלה ואחרות, ששומרות  אותה בקו האופנה.

בטיחות – פולקסווגן גולף תמיד ידעה לשמור על רמה גבוהה בכל הקשור לבטיחות, וגם הדור השביעי אינו שונה. היא מאובזרת ב – 7 כריות אוויר, ושלל מערכות עזר לבלימה, מערכת להתרעה על עייפות, אך חסר לה מנגנון לניטור לחץ אוויר בגלגלים, דבר שהפך להיות סטנדרטי. מעבר לכך היא מקבלת 5 כוכבי בטיחות במבחן הריסוק של EuroNcap, עם ציונים גבוהים של 94% בהגנה על מבוגרים, 89% בהגנה על ילדים, 71% במערכות הגנה אקטיביות ורק 65% בהגנה על הולכי רגל.

תא נוסעים, תא מטען ואבזור – תא הנוסעים מרווח למדי, אם כי הכנסת אדם שלישי במושב האחורי תגרום לתחושת צפיפות בו. איכות החומרים וההרכבה מזכירה לנו את העליונות של הגולף על שאר המשפחתיות בשוק, וכל פעם שנראה לנו שיתר המכוניות מצמצמות פערים, הדור השביעי של הגולף מחזיר אותן למציאות. איכות החומרים וההרכבה כ"כ טובים, שניתן להתבלבל ולחשוב שאנו יושבים בתא נוסעים של מכונית פרימיום. הארגונומיה נהדרת ומאוד פשוט להתמצא בתא הנוסעים. תא המטען סביר בהחלט עם 380 ל', והוא גדול יותר מזה של יונדאי i30 או טויוטה אוריס, אך קטן ב – 90 ל' תמימים מזה של פיג'ו 308. פולקסווגן גולף נמכרת ב – 2 רמות אבזור – Trendline הבסיסית, ו – Comfortline. הפעם בפולקסווגן הפנימו את הביקורת, וסיפקו רמת אבזור גבוהה כבר בגרסת הבסיס, שכוללת את כל התפנוקים המקובלים, בין היתר בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי אוורור מאחור, מסך מולטמדיה גדול, דיבורית בלוטות', יציאות אודיו AUX  ו – USB, מראות צד מתקפלות ועוד. גרסת Comfortline תקבלו בנוסף גג שמש פנורמי,  מושבים משודרגים וגימורי כרום.

נוחות והתנהגות נסיעה – מאז ומעולם הגולף פולקסווגן גולף ידעה לשלב בין  נוחות נסיעה ליכולת דינמית גבוהה מהמקובל בסגמנט. גם הדור השביעי לא יוצא דופן. המתלים מכויילים על הצד יחסית שמפחית מהנוקשות ובהחלט תורם לנוחות בנסיעה בעיר. בידוד הרעשים גבוה המקובל בקטגוריה.

רכבים מתחרים – אופל אסטרה, הונדה סיוויק האצ'בק, טויוטה אוריס, מאזדה 3, מיצובישי לאנסר ספורטבק, סיאט לאון,  סיטרואן C4, פורד פוקוס, פיג'ו 308, קיה סיד, רנו מגאן פלואנס, שברולט קרוז האצ'בק.

מחיר – בניגוד לעבר, בצ'מפיון לא משתוללים עם המחיר. החל מ- 131,700 ₪ לדגם 1.4 ל' טורבו בנזין רובוטי רמת אבזור Trendline , ועד 148,600 ש"ח לדגם 1.4 ל' טורבו בנזין רובוטי ברמת אבזור Comfortline.

NUM3
NUM4
NUM3
NUM4
NUM3
NUM4
NUM3
NUM4
פופולארי

ייעוץ בקניית רכב

אלבר
אוויס
באדגט
אלדן
הרץ
שלמה סיקסט