אוטולי - חוות דעת לרכב שלך
האתר שמביא לכם חוות דעת על הרכב הבא שלך - כאן תמצאו את כל המידע שחשוב לקניית הרכב הבא שלכם!

מצלמות אכיפה בנתיבי תחבורה ציבורית החל ממחר

לאחר אינספור איומים, ולאחר שעבודות הרכבת הקלה החלו, החל ממחר יחל מהלך של פריסת מצלמות אכיפה אוטומטיות בנתיבי תחבורה ציבורית. מהמצלמות המידע יועבר ישירות למרכז השליטה והבקרה של משטרת ישראל, ומשם יישלחו דו"חות התנועה בדואר. חשוב לציין כי המצלמות הללו תאכופנה רק עבירה של נסיעה בנתיב תחבורה ציבורית, ולא תתעד עבירות תנועה אחרות.

הציר הראשון שתופעלנה המצלמות בו יהיה במסלול שבין מחלף חולות למחלף חולון, לאורך 10 ק"מ. נהג שיצולם נוסע על נתיב תחבורה ציבורית בקטע כביש זה, כמו גם על הגשרים שעוברים מעל כביש זה, יקבל כאמור קנס בגובה מאות שקלים לתיבת הדואר שלו.

traffic-cameras

 

    ייעוץ בקניית רכב

     

    נכון להיום ישנו איסור נסיעה של כלי רכב פרטיים בנתיב זה, בין השעות 6:30 ועד 10:00. רק אוטובוסים, כולל אוטובוסים פרטיים ומוניות, מורשים לנסיעה על נתיב תחבורה ציבורית זה.

    עפ"י החוק התקף כיום, נהיגה בנתיב תחבורה ציבורית ברכב שאינו מורשה, תגרור קנס של 250 ₪. בכוונת משרד התחבורה לעדכן את התקנות כך שהקנס יעלה ל – 750 ₪ ויגרור גם עונשי נקודות חובה.

    לדברי משרד התחבורה ושר התחבורה, חשוב לציין שזה רק הצעד הראשון מיני צעדים רבים שאמורים להעביר את עם ישראל מרכבו הפרטי לתחבורה הציבורית. רק לפני שבועיים עברה בקריאה שנייה ושלישית הצעת החוק של חיים כץ, להסמכת פקחים עירוניים לאכיפת עבירות תנועה, כך שדו"חות שיינתנו על ידי הפקחים הללו, ישולמו לקופת העירייה. ולנו נותר לקוות שנהגי ישראל ינסו לשמור את נתיבי התחבורה הציבורית פנויים, בכדי שאלה שבכל זאת מעוניינים להשתמש בתחבורה הציבורית, בין אם מברירה ובין אם מחוזר ברירה, יוכלו ליהנות מתחבורה נגישה ומהירה.

     

     

      ייעוץ בקניית רכב