אוטולי - חוות דעת לרכב שלך
האתר שמביא לכם חוות דעת על הרכב הבא שלך - כאן תמצאו את כל המידע שחשוב לקניית הרכב הבא שלכם!

טויוטה פרסמה את מחירון 2015

שנת 2015 בפתח, והיבואנים עתידים לפרסם את המחירון לשנה החדשה, בהתחשב בשקלול של עדכון נוסחת המס הירוק.

הראשונה לעשות זאת, היא חברת "יוניון מוטורס", יבואנית טויוטה בישראל.

ההערכות הראשונות בשוק היו כי עדכון הנוסחה ייקר את מחירי המכוניות לשנה זו, אך לפי המחירון למכוניות טויוטה, אנו נוכחים לדעת שאין שינויים קריטיים לעומת השנה הקודמת.

Toyota-Prius-Plus_11

טויוטה פריוס פלוס

 

    מעוניין לרכוש רכב?

    השאר פרטים ונחזור אליך מיד עם הצעת שלא תוכל לסרב לה

     

    כך לדוגמא, המשפחתית המובילה, טויוטה קורולה, שקפצה מדרגה אחת במדרגות הזיהום (שוב, בגלל עדכון הנוסחה), דבר שמגלם ייקור במס של 2700 ₪, תתייקר בשיעור של 1000 ₪ בלבד, כך שהיבואן יספוג את מרבית תוספת הייקור. ההתייקרות תהיה בשיעור דומה לשתי רמות האבזור, כך שמחירה של טויוטה קורולה SUN  אוטומטית יעמוד על 128,900, בעוד הדגם המפואר GLI   יעלה 2000 ₪ יותר.

    במשפחת פריוס ההיברידית דווקא נרשמו הוזלות. טויוטה פריוס הרגילה הוזלה בשיעור של 5000 ₪, מ – 155,000 ₪ כיום ל – 149,900 ₪ בשנת 2015. טויוטה פריוס+ תוזל ב – 3000 ₪, ודגם הפלאג-אין יוזל גם הוא ב – 5000 ₪.

    מעבר לכך, מרבית הדגמים של טויוטה, ביניהם טויוטה יאריס, אוריס, קאמרי, לנד קרוזר ועוד, ימשיכו להימכר במחירים דומים לאלה שבשנת 2014.

    מהתמונה שעולה בכתבה, עושה רושם כי יבואנים נוספים יילכו בעקבות יוניון מוטורס ויחליטו לספוג את ההתייקרות שנובעת בשל עדכון המס הירוק. לאחר ששנת 2014 הייתה שנת שיא מבחינת יבואנית טויוטה, ביוניון מוטורס רוצים להמשיך את המגמה ויעשו הכל כדי לרשום הישגים נוספים בשנה הבאה.

     

      ייעוץ בקניית רכב