אוטולי - חוות דעת לרכב שלך
האתר שמביא לכם חוות דעת על הרכב הבא שלך - כאן תמצאו את כל המידע שחשוב לקניית הרכב הבא שלכם!

טויוטה חצתה את רף 8 מיליון רכבים היברידיים ברחבי העולם

טויוטה סיטי, יפן, 21 באוגוסט 2015 – יו"ר טויוטה, Takeshi Uchiyamada, אוהב לספר כי הצוות שבראשו עמד לא הצליח לגרום לאב-טיפוס של הפריוס לנוע במשך 49 ימים. לדבריו "לא הצלחנו להבין מה לא בסדר, עבדנו ימים כלילות בכדי לפתור את הבעיה. בסופו של דבר, לקראת חג המולד 95', הצלחנו לגרום לרכב לנוע, אבל הוא הצליח לעבור מרחק של 500 מטרים בלבד".

 

קשה לדמיין מה משמעותו של המספר 8 מיליון עבור הסביבה ובעלי הרכבים ההיברדיים. על-פי חישובים שערכה טויוטה, נכון ליום ה- 31 ביולי 2015, הרכבים ההיברידיים שלה הביאו להפחתה של פליטת פחמן דו-חמצני בהיקף של כ- 58 מיליון טון בהשוואה לכמות הפליטה שהייתה נפלטת מרכבים מונעי בנזין בלבד בעלי ביצועי נהיגה דומים וגודל דומה. טויוטה גם מעריכה כי כלי הרכב ההיברידיים שלה חסכו כ-22 מיליון קילוליטר של בנזין בהשוואה לכמות הבנזין אשר היתה נצרכת על-ידי רכבים המונעים בבנזין.

טויוטה פריוס – הרכב שהפך את הטכנולוגיה ההבירידית לדבר מובן מאליו

 

    מעוניין לרכוש רכב?

    השאר פרטים ונחזור אליך מיד עם הצעת שלא תוכל לסרב לה

     

    המסר ברור: רכבים היברידיים ברחבי העולם כאן בכדי להישאר. מאז השקת הפריוס בשנת 1997, טויוטה הוסיפה בהדרגה דגמים היברידיים למגוון הדגמים שלה. מהיאריס ההיברידית הקומפקטית ועד להכרזה הנוכחית על ראב 4 היברידי (יושק בישראל ברבעון ראשון 16'). נכון לעתה משווקת טויוטה 30 דגמי מכוניות נוסעים היברידיות ודגם אחד Plug-inבלמעלה מ-90 מדינות ברחבי העולם.

     

    רק בשנה באחרונה, השיקה טויוטה מספר דגמים היברידיים חדשים, בהם Esquire היברידי (ביפן בלבד), Lexus RC300h וה- Sienta ההיברידי שהושק לאחרונה. דגמים היברידיים חדשים נוספים צפויים להיחשף בקרוב, בהם קורולה היברידית (יפן), Levin היברידי (בסין) וראב4 היברידי. מגמה זו רק תלך ותעצים עם יותר ויותר דגמים היברידיים חדשים שיצטרפו למגוון הקיים של טויוטה ויימכרו בשווקים ברחבי העולם..

     

    הדור השני של טויוטה פריוס

    הדור השני של טויוטה פריוס

     

    טכנולוגיות היברידיות, אשר כוללות את כל הטכנולוגיות ההכרחיות לפיתוח מכונית ידידותית לסביבה וכן מקלות על השימוש בשילוב של דלקים מסוגים שונים, מוצבו על-ידי טויוטה כליבת הטכנולוגיות הסביבתיות במאה ה-21. תוך שהיא משתמשת בטכנולוגיות אלה, טויוטה עובדת גם על שיפור מכוניות שאינן היברידיות. מטרתה של טויוטה לשפר את הביצועים, להפחית עלויות ולהרחיב את היצע המוצרים שלה, כולל אלו שאינם היברידיים.

      ייעוץ בקניית רכב