אוטולי - חוות דעת לרכב שלך
האתר שמביא לכם חוות דעת על הרכב הבא שלך - כאן תמצאו את כל המידע שחשוב לקניית הרכב הבא שלכם!

וולוו XC90 הבטוחה ביותר לשנת 2015. מרצדס GLC  קצת אחריה.

ארגון הבטיחות האירופאי ה – EuroNCAP משחרר את תוצאות המבחנים של סוף השנה, והפעם סבב גדול במיוחד, עם לא פחות מ – 15 מכוניות שנבחנו בסבב סוף השנה. חלק מהמכוניות שנבחנו בסבב זה הן חדשות לגמרי, חלקן ותיקות יותר, והשאלה הנשאלת היא "האם זה כוחות?" לדוגמא, הדור הנוכחי של ב.מ.וו. Z4 שסוגר אוטוטו 7 שנים, לא נבנה בסטנדרטים המקובלים היום בנושא הבטיחות, ולכן מקבל רק 3 כוכבי בטיחות.

 

מרצדס GLC

את הראשות בסבב הזה לקחה מרצדס GLC, רכב הפנאי פרימיום של היצרן הגרמני. גיליון הציונים שלו מראה תוצאות מכובדות במיוחד, עם 95% בהגנה על מבוגרים, 89% הגנה על ילדים, 82% הגנה על הולכי רגל ורק – 71% במבחן מערכות בטיחות אקטיביות.

Mercedes-GLC_2016

צמד הבריטיות

גם יגואר רשמה הצלחה במבחני סוף השנה, עם שני דגמים – יגואר XF ויגואר XE. שתי הבריטיות המפוארות קיבלו ציונים מאוד דומים, עם 92% בהגנה על מבוגרים, 84% ו – 82% בהתאמה בהגנה על ילדים, 80% ו – 81% בהגנה על הולכי רגל, ו – 83% ו – 82% במבחני מערכות בטיחות אקטיביות.

שווה להזכיר לטובה:

  • לקסוס RX היבירידית – באותה נשימה שווה גם להזכיר את לקסוס RX ההיברידית עם ציונים מכובדים (91% הגנה על מבוגרים, 82% הגנה על ילדים, 79% הגנה על הולכי רגל ו – 77% מערכות בטיחות אקטיביות).
  • קיה אופטימה – מכונית המנהלים של קיה מספקת ציונים גבוהים, וממשיכה להראות ששוק הרכב הדרום קוריאני נמצא בטופ העולמי (89% בהגנה על מבוגרים, 86% הגנה על ילדים, 67% הגנה על הולכי רגל ו – 71% מערכות בטיחות אקטיביות).
  • קיה ספורטז' – נציג שני ליצרן הדרום קוריאני, והציונים מאוד דומים (90% הגנה על מבוגרים, 83% הגנה על ילדים, 66% הגנה על הולכי רגל ו – 71% מערכות בטיחות אקטיביות).
  • אופל אסטרה – הדור החדש של המשפחתית הקומפקטית הגרמנית, מציג גם הוא גיליון ציונים טוב. עם 86% בהגנה על מבוגרים, 84% בהגנה על ילדים, 83% בהגנה על הולכי רגל, ו – 75% במבחני מערכות בטיחות אקטיביות, האסטרה היא מהטובות בסגמנט.

Opel-Astra_2016

 

למרות הציונים הגבוהים של חלק מהרכבים, עדיין מי שלוקחת את מלכת הבטיחות לשנת 2015, היא ללא ספק וולוו XC90, שממש מתקרבת לשלמות בחלק מהציונים – 97% בהגנה על מבוגרים, ו – 100% במערכות בטיחות מתקדמות (היחידה עד כה שמקבלת את הציון הזה).

Volvo-XC90_2015

כמובן, חשוב להזכיר שמכוניות פאר לרוב אינן משתתפות במחני הריסוק של ה – EuroNCAP.

    ייעוץ בקניית רכב