אוטולי - חוות דעת לרכב שלך
האתר שמביא לכם חוות דעת על הרכב הבא שלך - כאן תמצאו את כל המידע שחשוב לקניית הרכב הבא שלכם!

שברולט קמארו החדשה בחשיפה ראשונה

ביום שבת האחרון, ג'נרל מוטורס חשפו לראשונה את הדור השישי של שברולט קמארו, מכונית השרירים האמריקאית המפורסמת. הדור היוצא הוצג בדיוק לפני 6 שנים, במהלך 2009, ותרם רבות להתאוששותו של הקונצרן האמריקאי, שבזמנים קשים חזר לאייקונים התרבותיים שלו.

כיאה לדור החדש, הדור השישי גדל במימדיו במעט, ומציב נתוני אורך של 4841 מ"מ, רוחב של 1917 מ"מ, בסיס גלגלים של 2852 מ"מ וגובה נמוך של 1376 מ"מ בלבד. מעבר למידות, איך שלא מסתכלים על הדור השישי, מדובר במכונית כמעט חדשה.

 

Chevrolet-Camaro-2016

 

    מעוניין לרכוש רכב?

    השאר פרטים ונחזור אליך מיד עם הצעת שלא תוכל לסרב לה

     

    ראשית, היצרן עושה שימוש בפלטפורמת "אלפא" החדשה של GM, שנמצאת בשימושן של מכוניות אחרות בקבוצה, כמו קאדילק ATS. דווקא מבחינת העיצוב, עושה רושם שמדובר יותר בהתפתחות אבולוציונית של הדור הקודם, בהיבט החיובי של המילה. בשברולט, בחוכמה רבה לטעמנו, החליטו שלא לשנות את מה שעבד כ"כ טוב בדור החמישי, והעיצוב היה אחת התכונות החזקות של הקמארו היוצאת, ולכן השינויים בהיבט זה יחסית קטנים. עדיין מדובר במכונית מאוד אגרסיבית למראה, מנופחת ורחבה, שיודעת להעביר את המסר הנכון, אך הדור השישי קצת מעדן את המראה.

    ומה לגבי יחידות ההנעה?

    בשלב זה הוחלט ב – GM לשווק את שברולט קמארו בשלוש גרסאות מנוע בלבד – היחידה הבסיסית זהה לזו שיש בשברולט מאליבו, בנפח 2.0 ל' טורבו בנזין, שמפיקה 275 כ"ס, בעלת מומנט חזק של 40.8 קג"מ ותאוצה מ – 0 ל – 100 קמ"ש שנגמרת ב – 6 שניות בלבד.

     

    Chevrolet-Camaro-2016.1

     

    אך לא יצרן כמו שברולט יוותר על מנועיV אמריקאיים עתירי סמ"ק. הבא בתור, הוא מנוע בנזין אטמוספירי בנפח 3.6 ל', שישה צילנדרים בתצורת V, או במילים אחרות V6. עם 335 כ"ס ו – 39.2 קג"מ, אנו ספקנים עד כמה גרסה זו טובה יותר מהגרסה הבסיסית, למעט הצליל העדיף שיוצר מנוע V6 ממנוע מוגדש בנפח 2.0 ל'.

     

     

    וכמובן, אי אפשר בלי גרסת שרירים עוקרת אספלט – בשביל זה ב – GM יצרו את שברולט קמארו SS, שמציבה תחת מכסה המנוע יחידה בנפח 6.2 ל' שמפיקה 455 כ"ס ומומנט אימתני של 62.9 קג"מ. בשברולט לא ציינו נתוני תאוצה ומהירות לשתי הגרסאות הבכירות, אך ניתן לצפות לנתונים נאים, לאור נתוני התאוצה של האחור הצעירה (כאמור 6 שנ' מ 0 – ל – 100 קמ"ש). לטובת חיסכון בדלק, שתי הגרסאות הבכירות מצויידות בנוסף גם במערכת לניתוק צילנדרים בנהיגה בשיוט.

     

    ומה בנוגע לתא הנוסעים?

    ובכן, גם בנקודה זו ב – GM לא טמנו את ידם, ובהחלט ביצעו קפיצת מדרגה משמעותית. השדרוג בא לידי ביטוי באיכות החומרים וברמת האבזור שבאה לידי ביטוי במסך מולטמדיה מרכזי בגודל 8 אינץ', בבקרת אקלים מדליקה שניתנת לתפעול באמצעות פתחי האוורור, ובמנגנון מתוחכם שיודע לכוון את צליל המנוע. מגניב!

     

    Chevrolet-Camaro-2016.2

     

    כל הטוב הזה יגיע למדינת היהודים בתחילת 2016. לראשונה, ניתן יהיה לרכוש שברולט קמארו בייבוא סדיר.

     

     

      ייעוץ בקניית רכב