אוטולי - חוות דעת לרכב שלך
האתר שמביא לכם חוות דעת על הרכב הבא שלך - כאן תמצאו את כל המידע שחשוב לקניית הרכב הבא שלכם!

פורסמו מחירי דגמי דאצ'יה בישראל

בחברת קראסו, יבואנית רנו וניסן, מסיימים את השלבים הסופיים לקראת תחילת שיווקו של המותג הרומני דאצ'יה (שתחת שליטתו של קונצרן רנו-ניסן).

היום בבוקר החברה פרסמה את מחירי הדגמים שיימכרו בשלב הראשון בארץ, ומהם אפשר להסיק כי בקראסו יילכו על קונספט שיווקי שונה. ראשית, מבחינת המחירים, עושה רושם שדאצ'יה תהווה את מותג הבסיס של היבואנית, כמו שהיא מהווה ב – 44 מדינות נוספות בעולם. בנוסף, בקראסו טוענים שרישוי הרכב ייעשה מראש, כך שניתן יהיה להזמין את הרכב באולם התצוגה ולצאת איתו באותו היום. בעתיד הקרוב יהיה ניתן אפילו להזמין רכב דאצ'יה דרך האינטרנט. בקראסו מעניקים אחריות סטנדרטית של 3 שנים, אך תמורת 3000 ₪ נוספים, תוכלו להאריכה לשנתיים נוספות. תודו שנשמע מפתה.

 

מעבר לכך, דאצ'יה תציע 4 דגמים בשלב הראשון, כולם עם תיבת הילוכים ידנית ועם מנועי טורבו (בנזין ודיזל):

דאצ'יה סנדרו סטפווי – המכונית הבסיסית ביותר בצי הרכב של החברה הרומנית. מדובר בסופר מיני בנפח 0.9 ל' טורבו בנזין, שמפיקה 90 כ"ס, וחולקת מכלולים רבים ומנוע עם רנו קליאו. מחירה של דאצ'יה סנדרו יעמוד על 69,900 ₪.

            דאצ'יה סנדרו

דאצ'יה סנדרו



    מעוניין לרכוש רכב?

    השאר פרטים ונחזור אליך מיד עם הצעת שלא תוכל לסרב לה

     

    דאצ'יה לודג'י – מיניואן בעל 7 מושבים שמיוצר במרוקו. מדובר במיניואן הזול בארץ, שיגיע בשתי גרסאות מנוע – הראשונה, מנוע טורבו בנזין בנפח 1.2 ל' (115 כ"ס), והשניה בנפח 1.5 טורבו דיזל (107 כ"ס). מחירו של הדגם הראשון יעמוד על 95,000 ₪ בלבד, והדגם הדיזלי יימכר ב – 108,000 ₪.

    Dacia2

    דאצ'יה לודג'י

     

    דאצ'יה דוקר – טנדרון/מסחרי של היצרן הרומני. עושה שימוש במנועים זהים לדאצ'יה לודג'י, ויתחרה ברנו קנגו ובסיטרואן ברלינגו. מחירו יעמוד על 94,990 ₪ לדגם הבנזין ו – 113,990 ש"ל לדגם דיזל.

     

    Dacia3

    דאצ'יה דוקר

     

     

    דא'ציה דאסטר – בראש היצע דגמי החברה הרומנית, יעמוד בגאון דאצ'יה דאסטר, רכב פנאי-שטח שמתומחר כסופר-מיני או כמשפחתית. הדאסטר יגיע בשלוש רמות אבזור שונות, שהבסיסית מזכירה סטנדרטיים מלפני עשור, כאשר בדאצ'יה מוותרים בין היתר על חלונות חשמליים מאחור, פגושים שחורים ועוד. דאצ'יה דאסטר תוצע עם שתי גרסאות הנעה – קדמית וכפולה. גרסת הבנזין הבסיסית בעלת ההנעה הקדמית, תימכר ב – 89,990 ₪, ותגיע ל – 102,000 ₪ ברמת האבזור הגבוהה. הגרסה הדיזלית תהיה יקרה יותר, ותעמוד על 110,000 ₪ (הנעה קדמית). להנעה הכפולה תצטרכו לשלם 122,000 ₪ ו – 130,000 ₪ בהתאמה.

     

    Dacia4

    דא'ציה דאסטר

     

    רק פרט אחד מעיב על החגיגה – הציונים הנמוכים שדגמי דאצ'יה זכו להם במבחני הריסוק. דאצ'יה סנדרו קיבלה 4 כוכבי בטיחות, דאצ'יה לודג'י עם 3 כוכבי בטיחות, כמו דאצ'יה דאסטר, שגם היא זכתה ל – 3 כוכבי בטיחות בלבד.

    אז שפרו את הרומנית, דאצ'יה בארץ.

     

      ייעוץ בקניית רכב