אוטולי - חוות דעת לרכב שלך
האתר שמביא לכם חוות דעת על הרכב הבא שלך - כאן תמצאו את כל המידע שחשוב לקניית הרכב הבא שלכם!

סקודה פאביה היא הסופר מיני הבטוחה לשנת 2014

ארגון ה – EuroNcap פרסם את המכוניות שזכו לציון המשוקלל הגבוה ביותר בכל קטגוריה. חשוב לציין שמדובר אך ורק ברכבים שנבחנו במהלך שנת 2014. בשנת 2014 הארגון החל לשים דגש רב יותר על מערכות עזר לבטיחות אקטיבית – אותן מערכות שמנסות למנוע את התאונה עוד בטרם היא קרתה (בניגוד למערכות בטיחות פאסיביות שמגנות על הנוסעים והולכי הרגל לאחר שהתאונה (לא עלינו) קרתה.

בניגוד לקטגוריית המשפחתיות, בקטגוריית סופרמיני, סקודה פאביה החדשה הייתה המכונית היחידה שזכתה ל – 5 כוכבי בטיחות. חשוב להזכיר כי ארגון ה – EuroNcap כלל בקטגוריה זו גם מכוניות מיני עירוניות, כגון יונדאי i10 וטויוטה אייגו, אך למרות זאת, אין להמעיט מההישג של הצ'כים. אגב, סקודה פאביה קיבלה 69% בציון של מערכות עזר כאמור הגבוה ביותר מבין הקטגוריה לשנת 2014.

EuroNcap1

סקודה פאביה – זוכת קטגוריית סופר מיני

 

    מעוניין לרכוש רכב?

    השאר פרטים ונחזור אליך מיד עם הצעת שלא תוכל לסרב לה

     

    ניסן קשקאי החדשה זכתה בקטגוריית המשפחתיות הקטנות (שוב, אפשר להתווכח על החלוקה לקטגוריות ב – EuroNcap). בנוסף לניסן קשקאי, 3 רכבים בלבד זכו ל – 5 כוכבי בטיחות בקטגוריה זו, ביניהם אאודי A3 ספורטבק e-tron, ב.מ.וו סדרה 2 טורר וניסן פולסר. קשקאי הצטיינה מעל כולם עם ציון של 79% במרכיב של מערכות העזר. רכבים נוספים שנבחנו בקטגוריה זו הם סיטרואן קקטוס, רנו מגאן, פיג'ו 301 ועוד.

     

    EuroNcap2

    ניסאן קשקאי – זוכת קטגוריית משפחתיות קטנות

     

    בקטגוריית משפחתיות גדולות המנצחת היא מרצדס C קלאס, שנבחנה עם 3 דגמים נוספים בלבד במהלך שנת 2014 בקטגוריה זו – פורד מונדיאו, סובארו אאוטבק ופולקסווגן פאסאט. כולן זכו ל – 5 כוכבי בטיחות, למרות שכאמור בשקלול הציונים ה – C קלאס זכתה לציון הגבוה ביותר.

     

    EuroNcap3

    מרצדס C קלאס – זוכרת קטגוריית משפחתיות גדולות

     

     

    בקטגוריית פנאי-שטח קטנות התחרו 6 מועמדות, כולן זכו ל – 5 כוכבי בטיחות, כולם בציונים גבוהים יחסית. המכונית שזכתה בציונים המשוקללים הגבוהים ביותר היא לנד רובר דיסקברי ספורט, עם ציון של 82% בעזרי בטיחות. מתחרות נוספות בקטגוריה זו היו ג'יפ רנגייד, לקסוס NX, מרצדס GLA, ניסאןX טרייל ופורשה מקאן.

    EuroNcap4

    לנד רובר דיסקברי ספורט – זוכת קטגוריית פנאי שטח קטנות

      ייעוץ בקניית רכב