אוטולי - חוות דעת לרכב שלך
האתר שמביא לכם חוות דעת על הרכב הבא שלך - כאן תמצאו את כל המידע שחשוב לקניית הרכב הבא שלכם!

טויוטה היילקס: קבלו את הדור שמיני

חקלאי ישראל, קבלני הארץ. תכינו עצמכם. הדור השמיני של טויוטה היילקס מגיע ארצה.

טויוטה היילקס סופר כבר דור שמיני. תחילת ייצורו בשנת 1968, ומאז הוא נמכר ב – 180 מדינות וב – 16 מיליון יחידות. ההיילקס נהנה ממוניטין מצוין בעולם, לא בשל הפינוק שהוא לא מציע, ולא בשל יופיו המזמין, אלא רק בגלל סיבה אחת, הוא נחשב לטנדר הקשוח והעמיד בעולם. כולנו זוכרים את ההתעללות הקשה שטויוטה היילקס אחד, חסר מזל, עבר בתכנית הרכב הבריטית Top Gear, ולא הפסיק לרגע לנסוע.

רק בינואר השנה, טויוטה היילקס תפס שלושה מתוך שבעת המקומות הראשונים בראלי פריז-דקאר, ובקטגוריית הרכבים מפס ייצור הוא זכה לתפוס את שלושת המקומות הראשונים.

 

ובכן, מה חדש?

בטויוטה מספרים שצוות הפיתוח של הדור החדש ביקר ב – 125 מדינות ברחבי העולם, ביניהם ישראל, בכדי לאפיין בצורה מיטבית את האתגרים עימם ההיילקס צריך להתמודד איתם. בין היתר הצוות חצה יערות עד, מדבריות וקרחונים, והכל בכדי ליצור את הטנדר הקשוח ביותר.

עם זאת, בטויוטה זוכרים שגם חיי החקלאים והקבלנים אינם מורכבים רק מנסיעה קשוחה בשטח, ועל כן ההיילקס משלב גם פרקטיות ונוחות לחיי היומיום.

הדור השמיני מתחדש בשלדת סולם חדשה לגמרי, עם חתך רוחב מוגדל של המסילה הצידית ומערכת מתלים חדשה שיודעת לשלב בצורה מיטבית בין יכולות שטח לבין נוחות נסיעה בכביש.

עיצוב – הדור השמיני יפה יותר מהדור הקודם. הוא נפוח במקומות הנכונים, ומשלב מראה עוצמתי לצד רכות מתעגלת, דבר שלטעמנו מתאר טוב את השילוב המנצח בין הקשיחות האינסופית לבין ההתאמה לחיים היומיום. של טויוטה היילקס תופח בכל המימדים. הוא ארוך ב – 9 ס"מ תמימים ביחס לדור הקודם, רחב ב – 2 ס"מ ונמוך ב – 0.5 ס"מ, דבר שמגדיל את משטח ההטענה שנחשב לגדול בסגמנט.

מבחינת בטיחות, טויוטה היילקס מצויידת ב – 7 כריות אוויר, כראוי למכונית שיודעת לספק גם צרכים משפחתיים. מעבר לכך, ישנן מערכות בקרת איכות למיניהן, מערכות בקרת בלימה, מערכת בקרת נסיעה בעליה , ואפילו מערכת לייצוב נגרר.

ומה לגבי המנוע ותיבת ההילוכים?

טויוטה היילקס  תגיע ארצה עם גרסת מנוע בודדת. מדובר במנוע טורבו דיזל בנפח 2.4 ל', שמפיק 150 כ"ס ומומנט בשרני של 40.8 קג"מ. המנוע ישודך לתיבות הילוכים ידנית ואוטומטית. כוח המנוע יעבור לגלגלים האחוריים או לארבעת הגלגלים, לפי בחירת הנהג.

אבל כמה זה עולה?

הגרסה הידנית שגם פחות מאובזרת, תעלה כ – 226,900 ₪. הגרסה האוטומטית, תגיע ברמת גימור גבוהה ותמורתה תיאלצו להיפרד מ – 255,900 ₪.

 

    ייעוץ בקניית רכב