אוטולי - חוות דעת לרכב שלך
האתר שמביא לכם חוות דעת על הרכב הבא שלך - כאן תמצאו את כל המידע שחשוב לקניית הרכב הבא שלכם!

הונדה ג'אז זוכה בפרס האמינות האירופאי

בסקר שפורסם היום ע"י OCU, ארגון הצרכנים והמשתמשים האירופאים, שנערך בקרב 30,000 נהגים, זכתה הונדה כיצרנית האמינה ביותר באירופה. הסקר כלל 178 דגמים שונים של יצרנים רבים, והתמקד בעיקר באמינות ובחוויית הנהיגה. בסקר האמינות הונדה זכתה לציון 93 מתוך 100, שהיה כאמור הציון הגבוה ביותר. 79% מהנשאלים היו ממליצים על מכוניות הונדה.

הונדה ג'אז

 

הונדה ג'אז


בין הדגמים המוצלחים של הונדה, ניתן להזכיר את הונדה ג'אז (שזכתה במקום הראשון מבין 178 הדגמים), שממעטת להיכנס למוסכים בהשוואה לדגמים של יצרנים אחרים.

Honda-CR-V

בסעיף אמינות הונדה כאמור מקבלת ציון גבוה גם בדגמים אחרים, ובין יתר הכוכבים ניתן להזכיר את הונדה סיוויק, הונדהCRV והונדה אינסייט ההיבירידית. כל הארבע נמצאות בין 10 המכוניות האמינות ביותר באירופה. גם טויוטה לא טמנה ידה בצלחת ודגמיה קיבלו ציונים מאוד גבוהים בסעיף אמינות. דאצ'יה הרומנית, יצרן ה – Lowcost של קונצרן רנו-ניסאן, זכה במקום הראשון מבין היצרניות האירופאיות.

מבחינת דגמים – הונדה ג'אז כאמור לוקחת את המקום הראשון, לאחריה טויוטה פריוס ואת השלישייה סוגרת רנו קליאו. פורד פוקוס טורבו דיזל סוגרת את הרשימה כמכונית הכי פחות אמינה.

Toyota-Yaris

אגב, אם מעניין אתכן איזו מערכת ברכב היא הכי פחות אמינה – מדובר במערכת החשמל, ש – 19% מהנהגים דיווחו על תקלות בה. מערכת הבלמים קיבלה 11% מהתקלות ואילו המנוע קיבל רק 10% מהתקלות.

מבחינת עלויות – נהגי מרצדס משלמים 662 יורו בשנה על תיקונים, בעוד נהגי ניסאן משלמים רק 300 יורו בשנה.

 

דאצ'יה דאסטר

דאצ'יה דאסטר

    ייעוץ בקניית רכב